Zdjęcia lotnicze jako reklama
reklama lotnicza
Zdjęcia lotnicze zawsze ekscytują. Umiejętnie osadzone w prospekcie, czy w witrynie internetowej przyciągają i inspirują oglądających.
Wbrew powszechnej opinii fotografia lotnicza nie jest tak kosztowna jak się sądzi. Wydatek rekompensują korzyci z jej użycia. Udane zdjęcie z wyższego pułapu przyciągnie więcej klientów niż cała strona nawet bardzo sensownego tekstu. Dotyczy to nie tylko stron internetowych, ale także gazet, czasopism i folderów firmowych. Umiejętność wykorzystania fotografii lotniczej w takich materiałach prasowych i reklamowych często świadczy o dojrzałości redaktorów wydań i szefów marketingu.
Fotografia z samolotu
Fotografia z powietrza
Fotografia wykonana z pewnej wysokości pozwala uwydatnić walory posesji i jej położenie pośród zieleni. Dobre zdjęcie lotnicze podkreśli wartość otoczenia pensjonatu, hotelu, ośrodka wypoczynkowego, osiedla mieszkaniowego, czy też biurowca firmy. Warto niekonwencjonalnie spojrzeć na otaczający nas krajobraz i pokazać go z góry. To nie tylko dobry sposób na reklamę, ale najlepsza forma przekazywania informacji o większym rejonie np. o regionie turystycznym.
Obrazy malowane z lotniczej perspektywy
Artystycznie, ciekawie, świeżo.
Fotograf pozwala sobie czasem na eksperymenty i wykonuje zdjęcia dla własnej przyjemności i próżności. Fotograf artysta takie kadry przedkłada nad prozę prac zleconych. W fotografii z powietrza takich okazji jest bardzo wiele. Ujęcia ptaków w locie, czy innych samolotów dają możliwoć zaprezentowania dobrego warsztatu, refleksu i artystycznej wrażliwości. Malownicze kolory pól, łąk i sadów. Wspaniałe chmury, ich kształty, światło. Zwierzęta i te dzikie i te domowe, konie, bydło. Rzeki wijące się w zieleni lasów. Lasy w barwach czterech pór roku. Ludzie przy pracy w polu. Pociągi na stacjach kolejowych. Samochody na zatłoczonych drogach. Obrazy z ptasiej perspektywy, które zadziwiają trafnością ujęcia tematu i malowniczością krajobrazu.